Mucho duktig atm...

"Ledig" dag idag.
Klasskompisarna sitter och är duktiga med rittekniken i skolan och jag sitter här hemma och slappar... ;) Har allt planerat att vara duktig jag med, men mer i form av att städa, för just nu lever jag i en svinstia... härligt... Så här ska diskas, dammtorkas, plockas och sorteras... Var planen iallafall...
Hittills har jag duschat, bytt musik på mp3n och försökt fatta hur swebits fungerar... Det här med ratio är nog inte riktigt min grej... Ligger halvbra till sådär eftersom jag inte fattar vad jag borde ladda ner för att få så bra ratio som möjligt... :P Funderar på hur det funkar med att jag redan har en massa filmer på datan...? Kan jag ladda upp dem till swebits eller endast dem som jag laddat ner där...? Måste fråga ut Erik tror jag... :P

BodyJam ikväll ser det ut som. Vi ska skämma ut oss offentligt... igen... som jag längtat. :P Eftersom koordination och kondition är min starka sida känner jag att jag kommer ta hem det här utan minsta problem. Ehum.

Tja, disk nu iallafall... Toodeloo

Btw så älskar jag den här låten just nu... Just wanna dance.

http://www.youtube.com/watch?v=rh7RgpxgxMo&feature=related


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: