referens - check, tal - check, teckning - check...

Referenslistan är skriven och inskickad, fick dock inte ihop 10 utan bara 8 då jag inte kom åt databasen via bibliotekets hemsida, men va fan, får funka ändå. :P
Talet är skrivet det också, nu gäller det bara att lära sig det... :P Men går det inte får vi improvisera... :P Det blev btw cd-skivan och gud vad intressant det är... -_- :P
Teckningarna är alldeles strax klara, ska göra sista finischen och skriva namn på bara. Gäller bara att jag inte pillar för mycket så det blir fel, för orkar fan inte göra om'et. :P

Erik skulle ringa tillbaka senare också, men börjar undra vad han menade med senare med tanke på att klockan är 20 i 12... :P

Fick reda på att två andra intressenter tackat ja till lägenheten iallafall... tyvärr... men vi får ringa och tjöta och hoppas på det bästa... vi håller både tummar och tår så att säga... ^^
Ska ta mig ner till stub imorn för att säga upp mitt kontrakt oxå, på ett eller annat sätt... Naturligtvis har jag ju lektioner precis hela dagen och är dessutom inga jag direkt kan skolka ifrån då vi har utvärdering av bilderna på förmiddagen och ska hålla talen på eftermiddagen... Får se om jag hinner ner på lunchen eller om jag kan sticka tidigare från presentationerna... Ska ringa stub imorn och fråga hur jag skall göra... Bästa hade ju vart om jag hade kunnat sticka ner efteråt och typ bara lagt mitt kontrakt i brevlådan eller nåt, men lär la naturligtvis inte funka... Måste ju säga upp det imorn oxå, annars får jag ju en månad till... Halvlockande sådär... :S

Ok, samtal avklarat. Nu ska det bara skrivas namn på papper och sedan bär det av till sängen.
Och bara så ni vet så är min musiksmak "perry" enligt Backman.. Hehe, betyder typ bra för den som behövde en översättning... ;P
Gonatt



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: