Vig som ett kylskåp - that's me

Sissi är grymt uttråkad. För att inte tala om orkeslös. Hungrig som fan men lyckas inte riktigt uppbåda energin att ta mig bort till köket för att fixa något att äta... Jävligt trött, men vill inte lägga mig. Sitter atm och slötittar på TV... Legally Blonde började just och jag lär nog sitta här resten av kvällen... Säger det en del om hur uttråkad man är eller vad...?

Nej, nu måste jag fan ha mat... Jag håller på att krevera...

Ok, har tydligen dåligt batteri i min brandvarnare enligt den där lilla apparaten i hallen (yes, bruden är onekligen tekniskt bevandrad) så tänkte jag skulle byta det, men det finns ju inte ens nåt batteri i den... Den sitter istället fast med två sladdar rakt in i väggen så går inte ens att koppla loss ordentligt... Så får ringa vaktmästarn imorn antar jag. Smidig variant när man måste ringa vaktmästarn för att fixa brandvarnarn...

Gällande mitt hår tror jag bestämt att Erik missade några millimeter här och var, men all in all ser det bra ut. ;P Färgat ögonbrynen nu oxå så att de matchar lite bättre. ;)

Kul på avslappningen efter bodybalancen idag, ledarn frågade vad vi tyckte om och min tanke gick direkt till Erik, vad gör oss glada - Erik, vad får oss att le - Eeeerik, och sedan låg jag typ där och log som ett fån resten av den avslappningen... :P Annars var det ett kul pass, men jag är skrämmande dålig. Balansen existerar inte och jag är vig som ett kylskåp, jag är som gjord för yogaställningar helt enkelt. ;)


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: