Pirat och "Plastikdrömmar"

Sitter typ spritt språngande naken mitt på golvet (ok, har en handduk halvt svept runt midjan) och försöker uppbåda lite energi att göra NÅGOT. Går sådär. Nu berättade dessutom Johanna att hon skulle ha lite kvalitetstid med matten, får mig onekligen att känna mig oerhört duktig.

Vart och tränat iaf. Bodycombat, så hade jag några aggressioner innan så lär de vara borta by now. :P Kul pass men jooobbigt, precis som det ska vara antar jag. :P

Sitter och googlar bilder på pirater och försöker hitta en utstyrsel som jag faktiskt kan fixa till lördag... Går la sådär det också... Tyckte jag hade en bra grund, bruna pirat(haha)byxor och en vit tunika, men måste ju till en massa detaljer för att symbolisera pirat... Damn... Och Malin snodde min plan B - clown... :P Men ska till stan imorn så får la länsa leksaksaffärerna och se vad jag hittar... :P Med en ögonlapp, hatt och värja så måste la folk hajja vad jag ska föreställa? :P Eller tja, fattar de inte om jag så bara har ögonlappen så är de rätt dumma... :P
Men asså, man vill ju se bra ut... Eller asså, inte BRAbra kanske, men man vill ju ha en bra utklädnad... Nå, ska la inte deppa ihop innan jag kollat affärerna antar jag... ^^ *länsar garderoben först*

Sitter och kollar på "Plastikdrömmar" på 3an... Idioter... De är 17 båda brudarna och vill operera sig, den ena är rätt stor och vill fettsuga sig och den andra är väldigt smal och vill förstora brösten... "Hon är väldigt medveten om sin kropp och har aldrig haft ett seriöst förhållande..." Hon är SJUTTON år!? Hur många 17-åringar har haft ett seriöst förhållande?! Och den tjocka bruden (och hon är inte ens fet, bara tjock...) ser det som en snabb lösning på sitt problem med fetman och pappan påpekar att hon aldrig ens försökt träna eller banta... Eh...? Kanske ska testa det först...? Tydligen består hennes kost av snabbmat också... Kanske också är något att fundera på? Avskyr sådana människor...
Den andra brudens bröst är ju aningen svårare att påverka själv men ändå... hon är ju inte direkt platt heller... haha, ska la inte sitta här och vara pretentiös när tanken slagit även mig, men tyvärr (?) är Sissi på tok för snål och fattig för såna dumheter. ;)
Uwa, de visar hur operationerna går till... Blir nästan illamående... Yuck. Smidigt när jag sitter här och käkar...
Resumé: Ok, tjockisen lät bli att operera sig men tränar fortfarande inte, och den andra bruden skaffade sig (i mitt tycke) för stora boobs men ser bra ut.

Nu ska jag sova... När jag pratat klart med Erik that is... Kan man borsta tänderna och prata i telefon samtidigt...? Knappast troligt... Stänger ner här iaf. Pöss på er


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: