Svettiga erbjudanden... ;)

Snart sovadags. Gjort klart den första (och enklaste?) ritningen och ser fram emot att göra resten imorgon. Yepp. Det och skisstekniken. Och presentationen. Och biblioteksuppgiften. Och sammanställningen över vårt speedcase. Och vi får naturligtvis inte glömma matten...

Var iväg på combaten igen, jäklar vad kul det är. Haha, men jag har nog aldrig svettats så mycket i hela mitt liv... det RANN från öronen och ner på axlarna, det skvätte runt mig när jag sparkades och slogs och sved i ögonen konstant... :P Nästan pinsamt men vi var typ likadana allihop iaf... Förstår inte varför... För som vår kära granne Anna-Lisa säger "vi kvinnor svettas ju inte". ;)

Dagen har annars handlat om att fixa ett speedcase, finna en lösning på ett problem alternativt vidareutveckla en produkt typ. Vad vi fick göra den här gången får jag dock inte säga då vi alla skrev på ett sekritessavtal... -_-'' Ehm... som att Sissis tunga inte kommer råka halka till oavsett avtal eller ej... -_- Gillar inte riktigt det där att man inte ens får prata med ens partner om det... inte för att det egentligen spelar någon roll, han lär la knappast vara intresserad, men det är mer en principsak. :)

Dagens höjdpunkt var annars när jag kom hem och insåg att jag fått erbjudande om alla tre lägenheter vi sökte igår! :D:D:D Inte tackat ja till någon av dem än, tänkte vi skulle försöka kolla på dem först, men vi VILL VERKLIGEN HA den där på Valthornsgatan! xD Ska ringa KBAB imorn och be om nummer till dem som flyttar så vi kan se om vi kan kolla på lägenheterna imorn... Enda dumma är att man har till den 1/10 på sig att svara... och då måste de ju bestämma vem som ska få den också... Hade ju gärna sett att jag fått veta det innan månadsskiftet så jag hade vetat om jag skulle säga upp denna eller ej... Eller så säger jag upp den oavsett och skiter det sig våldgästar jag bara Erik ett tag... ;)

NU ska jag iallafall sova.
Gonatt på er skitungar


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: