Iiiiiirriterad...

Tänkte alldeles strax bege mig upp till campus för att fortsätta byggandet av vår flotte, men måste först avreagera mig en smula...Försöker få tag i NÅGON på Tele2 eller The Phonehouse som kan avsluta det jävla abonnemanget jag var dum nog att skriva på i fredags... Ja, jag vet, det var dumt, men han lät mig ju inte gå!? När jag sa att jag inte var intresserad högg han bara tag i mig och tjötade vidare om hur bra det var... Och visst, jag tror honom faktiskt, det låter som ett bra abonnemang, vad han missade att tala om för mig var bara att det är en bindningstid på 12 månader... x_x Plus att jag redan är bunden till telenor en tid framåt... Och visst jag kunde frysa Tele2s abonnemang tills Telenors var slut, men varför kan jag inte bara ta och kolla upp nya abonnemang när Telenors ÄR slut?! Vill kolla och jämföra, och sedan jämföra igen. Kanske kolla upp vad alla kompisar har ifall det kan bli billigare om jag väljer nåt speciellt... Så i förmiddags när jag ringde blev jag runtskickad mellan representanter för företagen innan jag hamnade i kö på 16e plats, 10 min senare var jag på 15e plats... -_- Försökte nu igen i eftermiddags, men nu är det så många som ringer att jag inte ens hamnar i kön... xD Hur fan ska jag kunna åberopa min ångervecka och säga upp avtalet om jag inte ens kommer fram?! xD Damn.

Fan, får ta ut min aggression på frigoliten istället. Laterz


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: