Utpumpad...

Hemma igen efter bodypumpen och Sissi är trööööött. Vette fan hur jag kommer må imorn... :P Men ska sova hos Erik så han får la hjälpa mig om jag inte kommer ur sängen på egen hand... ;) Annars var det kul, första gången jag var på ett sånt pass, eller egentligen ett pass överhuvudtaget, men funkade. Härmade alla andras rörelser som en galning men va fan, hur ska man annars lära sig? :P

Kom nyss ur duschen, sket i håret eftersom det skall färgas när jag väl kommer upp till Erik, och sitter nu och fullkomligt kastar i mig en matlåda med kycklingwok. Fy fan vad hungrig jag är... Testade btw att blanda apelsinjuice med den där beska grapejuicen jag köpte och det smakar grejjt. Precis lagom syrligt och inte så där sött som det vanligen blir med ren apelsinjuice, men verkligen inte så besk som grapen var ren, hehe, den var närmast odrickbar... :P

Nej, dags att bege sig. Laterz


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: