Fortsätter på samma spår...

Lite skrämselhicka på Konsum... Skulle bara handla lite mjölk och bröd så vi klarar oss tills vi åker hem-hem... och stod att "köpet medges ej". Sissi, hade inga pengar på kontot... Hade t.o.m -200... Trodde jag inte jag kunde ha...? En smula pinsamt så men hade lyckligtvis kontanter så inga större problem. Måste ha bättre koll på mina pengar, helklart. Speciellt eftersom jag typ aldrig bär runt på kontanter...

En annan sak som stört mig hela dagen (inte för att det första stört mig hela dagen men... eh, skitsam) är att man kan gå och snyta sig innan lektionen och ändå sitter man och snörvlar för att näsan valde att leka Niagarafall bara fem minuter senare..? Avskyr när näsan rinner... Det som är ännu mer underligt är att när man äntligen får rast och praktiskt taget kastar sig ut för att hitta en ledig toa så man kan snyta sig... så behöver man typ inte längre...?! Man snyter sig lite i förhoppningen att det skall verka förebyggande - fet chans - men när man sedan slår sig ned bakom bänken sätter det lik förbannat igång igen...?! Jag förstår bara inte. Men sedan är jag ju rätt dum också förstås, kan bero på det.

Det regnar fortfarande ute, men tack vare frånvaron av smink och uppsättning av håret i stram hästsvans så störde det mig inte så mycket. Orka plocka fram paraplyt menar jag... :P

Nu sitter jag mest och 1) funderar på vad jag skall käka, mat eller en dammsugare...? och 2) funderar på när jag skall få energiteknikboken... Får trycka lite hårdare på Sandra så hon pressar Anton. :P


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: