Grönt är skönt...

Älskar att köpa nya gröna växter... så varför är jag inte glad...?
Kanske för att jag hade stora planer på även växter ute och kanske någon snygg kruka eller bänk att ha blommorna i/på... eller en sån kruka jag gav till Anna för något/några år sedan, med en massa olika doftande örter... Hade velat ha en sån på balkongen... men fanns inget roligt... Och som mamma säger så skall vi ju inte ens vara här i sommar så allt lär väl dö oavsett... Just nu står de nya växterna kvar i påsen på vardagsrumsbordet och finns en viss risk att de blir kvar där ett tag...

Längtar till jag får ett jobb och därmed pengar och kan köpa exakt de växter jag vill ha, stora och fina och dyra. Inte riktigt läge just nu kanske...
Hade velat ha en vas också... Inte för att jag vare sig får blommor av E eller köper själv, men utifall att liksom.. ;)

Insåg att flertalet växter är billigare på Maxi än på Plantagen. Jävla smidigt att inse när man precis köpt upp några hundralappar på det sistnämnda stället...


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: