Inte riktigt som planerat...

Somnade i soffan när jag skulle läsa materialteknik... Vet inte riktigt hur jag trodde det skulle funka när jag var skettrött, men var ju värt ett försök iaf. :P Kom iallafall genom ett kapitel innan jag slocknade. E väckte mig nyss då han tyckte det vart tyst väldigt länge... ;P

Tvungen att få i mig nåt att äta så gjorde mig en ostmacka. Och gör inte annat än knastrar mellan tänderna!? Fruktansvärt irriterande. Ser ut som små gråsvarta gruskorn men hur fan skulle de ha hamnat på min macka?! Det är btw INTE smöret med havssalt då jag köpt ett nytt till mig. ;)

Nu skall jag sova iallafall. Har förvarnat E om att han kanske får knuffa ur mig ur sängen imorgon om jag inte kan ta mig upp och det var tydligen inga problem... hur jag nu skall tolka det... :P

Nightynight


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: