Just a thought...

Vart iväg på ett mördar-pump-pass och sitter nu och mumsar på en burk jordgubbskvarg och en morot. Mumma. Visserligen slank det ner en lakritsstång när jag var och handlade kvargen efter träningen (oupps...) men det ser vi mellan fingrarna med. Inte vart på pumpen sedan i höstas och eh... det märktes. :P Sista armhävningarna var fan värst, vid det laget var armarna såpass trötta så när man ställde sig på knäna orkade armarna knappt hålla emot ens tyngd så var typ smack ner med facet i mattan, najjs. :P
Sandra bangade ju träning men träffade på Sofia och hennes två polare där nere så var inte helt allena. ;) Får se till att skaffa Sofias nummer så jag kan kolla med henne annars också... Tror pumpen kan bli ett stående inslag trots allt, inte helt fel att bli helt slutkörd emellanåt.

Lagt märke till en sak... Nu när jag var hem-hemma i helgen upptäckte jag att när jag duschat blev mitt hår lockigt... medan det här uppe i Karlstad blir rakt...? Alltså när man torkat det med handduken... Och syrrans hår är typ alltid lockigt... Kan det ha något med vattnet eller nåt att göra tro...? För lär ju knappast torka det annorlunda beroende på var jag är... :P

Well, lite anime tror jag nu bestämt...

Btw så sitter E och käkar upp min kvarg... inte helt ok. ;)
"mine, mine, mine, mine, mine"


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: