Nu är det sommar, nu är det sol...!

Sol, sol, strålande sol. Suttit ute nu någon dryg timme och läst i linne och låt oss säga att boobsen är vackert grisfärgade... ;) Övergår förhoppningsvis till brunt eventually... :P

Hot Spot i skolan med en jävla massa företag, vissa mer intressanta än andra. Fått lite mer förslag och möjligheter både för exjobb och praktik/jobb efter examen. Plockade dessutom på mig lite pennor och annan skit förstås... ;) Erik snodde dock snabbt kortleken jag fått tag på... hmpf.

Sandra ville ha med mig på promenad i det vackra vädret men då jag för tillfället lider av träningsvärken from hell sedan i måndags var inte det ett alternativ. Jag har liksom problem att ta mig till och från skolan, så promenad...? Njae... :P

Nu är det mat som gäller då solen lagt sig att vila bland molnen och min mage har skrikit efter mat sedan jag kom hem runt 12... ;P

Later lads n lasses


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: