Update...

Sopp, uppdaterat mig lite granna med omvärlden, behövdes. Har en massa pics från gårdagens partande, men kan inte lägga in dem förrän jag är i Karlstad igen då jag inte har schladden with moi. Ingen lust eller ork att ge mig in på någon längre beskrivning heller så den får också vänta. Kan säga att gamla gänget, typ plus Karolina, samlades i Idas fina lägenhet och imundigade en gnutta (...) alkohol innan vi gjorde staden och Harrys osäker. Underbar kväll TROTS att jag inte fick min vitlökspizza. Fick visserligen skjuts till dörren så det kanske uppväger...? ;P
Ingen vitlökspizza idag heller... Nog blivit bortskämd... Det funkar inte likadant här ute på landet... illa. Flingor lockar verkligen inte lika mycket... Suck.

Min statistik här ser btw ut som fan. Folk kan väl inte ha bättre saker för sig än att sitta och läsa min blogg som inte uppdaterats på evigheter?! Sikket hyfs.

Puss på er oavsett




Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: