Torsdag...

Gnutta stressig morgon då datorn tydligen valt att stänga av sig själv och jag följdaktligen inte hade någon koll på var vi skulle vara imorse. Efter ett par samtal till lite brudar som inte ville prata med mig fick jag tag i Malin, som dock var såpass förkyld så jag hörde fel på vilken sal hon sa... Hamnade borta i 9D-korridoren innan jag inser att där endast finns arbetsrum... :P Var 9B 330 och alla satt redan djupt försjunkna i självtestet när jag trippade in.

Tänkte dra mig ner till sats och träna nu, och passa på medan folk förhoppningsvis är på jobbet eller njuter av det fina vädret... går inga pass just nu men tänkte satsa på gymmet istället. Var ett tag sen jag var där.

Ett stort GRATTIS till Ida btw som nu är närmare 25 än 20... ;P




Laterz everybody!


Blondinbodahl

hahaha TACK sissi :) Tack för att du verkligen får mig å känna mig gammal... å för alla fina bilder du hittat på mig :D haha <3

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: