Lite gnäll så här på morgonkvisten...

OK, E tror att jag är både sjuk och allergisk, för att göra allt lite roligare liksom... Halsen gör ont som fan när jag ligger i sängen och vill mest bara grina för att det gör så ont att svälja - och tro mig, det är väldgt svårt att låta bli. Att svälja alltså. Och sedan så fort jag går upp börjar näsa och hals klia tav bara helvete. Ögonen har inte satt igång på riktigt än dock så får la vara tacksam för det lilla. Rinner gör de dock, speciellt eftersom jag gnuggar mig i facet hela tiden, så smink är ju out of the question. Hehe, tänk positivt, då sparar jag några minuter på morgonen...! Helklart värt det...
Jag hade gärna satsat på att det endast är allergin som bestämt sig för att jävlas, men jag har aldrig tidigare haft ont i halsen samtidigt. Att den kliar är ju obligatoriskt, men att det gör ont har jag aldrig varit med om. E säger halsfluss och grinar glatt. Tur att man har en empatisk pojkvän.

Den emaptiske pojkvännen snodde dessutom all mjölk igår. Upptäckte jag imorse när jag redan hällt upp flingorna och sylten... Fick bli fil på istället, jävligt mastigt minst sagt... Allbran brukar annars klia så bra i halsen "på vägen ner" men med fil funkar det typ inte alls... :'(
Och för att fullända denna härliga morgon så regnar det ute, speglar mitt humör alldeles förträffligt.

Nu skall jag trycka i mig min frukost och sedan dra till skolan för lite materialteknik... Tjoho.

Bilder från helgernas bravader kommer btw när jag orkar. Nåt att se fram emot. ;P

Pöss hajj


blondinbodahl

hahaha good morning sun shine :) Inget som lite sprit inte tar väck :) fixar vi på lördag ;)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: