Back from the nollemöte...

Nyss hemkommen från nollemöte på Teachers. Trevligt att träffa folket igen. Kul att prata nollning och allmän skit, men jävlar vad nervös jag är... Det är tydligen en 30-35 nya nollor iår!? Vi var 17... varav inte alla var med på nollningen... Kanske är många som hoppar iår också men om inte, så blir det en del att hålla koll på. Jag, My och Backman har ju hand om stadsvandringen iår... Men My är ju duktig så jag och Backis kanske kan luta oss tillbaka och ta det lugnt...? ;P

Var nere i stan tidigare idag för att checka jeans till Erik, nu måste han snart ha nya. Han har ETT PAR (någorlunda) hela byxor kvar!? ETT PAR? Det där med att variera sig och matcha, det ligger helt enkelt inte för honom... Dåligt med snygga jeans tycker jag, och blir ju inte bättre av att vi kikar efter helt olika saker... Erik vill ha rätt neutrala byxor medan jag letar pösiga med lite häng. Eller möjligen mörka rockiga. Tänk bara det och med ett nitbälte...?! Hade vart så snyggt... Gäller bara att övertyga Erik om det också... Fast iof... det är ju han som skall gå runt med det så kanske viktigast att han trivs... Men men men... Bara TÄNK vad snyggt...!?

Funderar på om jag skall fixa mig något att käka... sitter mest och mölar i mig min godispåse just nu vilket väl är... sådär bra. Sedan skulle jag ju iof kunna packa upp alla kläder som fortfarande är kvar i väskorna... Men det är ju så förbannat tråkigt...?!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: