Det här gick ju... bra...

Pizzan tog 55 minuter innan den kom. Och då kom den inte ens hit utan snubben ringde min mobil och fråga om vi bodde i närheten av tvättstuga 53... Ehm... jag har ingen aning om var tvättstuga 53 ligger någonstans... Stack ut för att möta honom och ge lite allmänna instruktioner om var vi bodde. Mötte upp och fick min pizza... men ingen vitlökssås... Tydligen hade de skrivit lägenhet 53 på lappen och de hade inte fått med vitlökssåsen och dessutom hade de dragit 93 kr trots att jag skulle betala 98... Hehe, det stället har koll. Snubben skulle dock komma tillbaka med min vitlökssås men det tror inte Erik att han kommer göra. Well, vi får la se. Trist om jag sitter här och väntar och låter pizzan kallna om han inte kommer tillbaka dock...


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: