En vink från jobbets vrå...

Snor internet på jobbet en liten stund... Sitter och kikar över axeln för att ingen skall komma på mig... inte riktigt det här Ingela tycker att man skall göra på arbetstid kanske... :P Men är så illa tvungen... Eller tja, kanske inte tvungen att blogga, men hoppade in lite snabbt för att betala några räkningar, det var TVUNGET iaf. Inte kul att hamna efter med dem... Ringde Erik (jätteuppskattat då han slutade jobba för en tre-fyra timmar sedan...) för att veta vad jag skulle betala honom för hyran men han var ytterst osammarbetsvillig... Konstigt. Saken är den att jag betalat lite annan skit så tänkte dra av det, men det går ju inte om jag skall betala hela nästa hyra istället för halva denna... Suck. Well, det går la plus minus noll i slutändan ändå antar jag...

Fatta vad tråkigt jag har... Mikaela är dålig så hon kom inte, så jag är ensam fram till 10... Funderar på vad som händer när jag slutar... Någon som vill ut i kväll kanske? Slå mig en signal bara. Eller så ringer jag, vem vet vem vet... :P Sista utekvällen i Uddevalla på ett tag bir det isf... Kanske skall ta någon av mina nya fina klänningar som jag köpte i Borås...? Eller så sitter jag hemma och tar det lugnt... Också ett alternativ I guess...

Den som lever får se. Själv sitter jag mest och hoppas att vi skall få ett fungerande internet hemma. Fruktansvärt irriterande att vara utan måste jag säga... Well, toodles


Anna

Du måste ju promota mycket mer än bara på bloggen angående utekvällar vet du väl!

Jag menar man kan ju ha strul med internet eller liknande. Jag föreslår sms kjedja ;-)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: