Man kan inte få allt huh?

Klockan är 21.30 och jag är megatrött... Satt ägg på kokning och sitter och tittar på Tribute, en romantisk drama som går på 5an... Verkar rätt ok, om än inte jättebra. Lite... konstig kanske... Väntar på att Erik skall sluta spela, då kanske man kan mysa lite ikväll... Or not. Vi får se.

Sitter och "stör mig" på snygga brudar. Har konstaterat (ihop med annat folk) att brudar med ok lr t.o.m snygga fejjs sällan har de bästa kropparna, medan folk med ok lr t.o.m snygga kroppar sällan har de snyggaste fejjsen. Med miljoner undantag förstås, men om man bara kollar till sin omgivning så stämmer det rätt bra. Tycker ivf jag. Saken är den att kroppen går att göra något åt genom träning, klädval etc, medan fejjset är som det är. Om man bortser från möjligheten med plastikkirurgi då. Därför är man ju lite putt att man inte fick fejjset. Haha, fick inte mkt till kropp heller iof, men definitivt inte fejjset.
Hehe, där kanske jag krossade min egen tes rätt snabbt? Damn.

Äh, jag fattar knappt själv vad jag säger... eller skriver snarare... Så vi lägger ner't där tror jag bestämt. ;)

Lite mat nu kanske? Puss på er


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: