Osynkat...

Nu har jag schemat för resten av sommarn. Vilket innebär ungefär två veckor till. ;) Framförhållning är väl inte Ingelas starka sida kanske, men det är säkert bra på detta sätt också. På nåt sätt. Antar jag.
Satt och kollade om mitt och Eriks schema synkade nästa tisdag och onsdag då jag är ledig då, men icke. Han jobbar naturligtvis. Suck. Depp. Skulle möjligen vara om vi kan hitta på något på onsdagen för då jobbar han inte... Om han orkar hålla sig vaken vill säga... Well, vi får se, skall snacka med honom snart om han svarar.

Sova nu, upptäckte att jag jobbade morgon imorn och inte eftermiddag som jag trodde. Hehe, hade kunnat bli najjs.
Puss på er

(lovar att pics från festivalen kommer imorgon. Typ lovar iaf... ;P )


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: