Tips på present till min babe?

Sitter och kikar på present till Erik... Jag hade en tanke men då jag inte vet vad den saken jag vill ha heter eller vad den kostar eller var jag kan hitta den så kanske det kan bli en smula... svårt.
Han gillar ju teknik, data- och tv-spel osv... Men spel är lite meningslöst för det bränner han ju bara ut om han vill ha något. Lite onödigt för mig att lägga ner en massa hundralappar på det när han kan fixa det själv för några tior... Så... Vad skall jag fixa? Någon som har några tips? Han fyller ju på tisdag så börjar bli dags att beställa om jag skall göra det...
Har lite andra tankar också iof, men man kan ju kombinera... ;P

(btw? Så kom snubben med min vitlökssås igår trots allt. Resterna gick åt idag. ;) )


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: