Liseberg och nya erfarenheter...

Datorn går något kopiöst segt, men har nada koll på varför. Brorsan undrade just irriterat om jag tankar nåt jävla massa, men icke. Inte omöjligt att syrran gör det dock...

Har (äntligen) lagt in picsen från Liseberg och från turen till Trollhättan i fredags. Inte för att det var så många men... :P

Torsdag och Liseberg:

Mycket, mycket MYCKET solig och varm dag. Nästan så man inte pallade med det. Men är man viking så är man. fast är man viking borde man kanske vara mer tålig mot kyla... men.. eh... You get my point hoppas jag.
Jag är feg när det kommer till åkattraktioner men Anna slår mig med hästlängder. Därför blev vi stammisar på JukeBoxen, vanliga berg-och.dal-banan och... eh... hm... jadu... blev även turer i Virvelvinden, Sagoslottet, Kanin-landet-tjosan-saken, Tekopparna, Kållerado (mycket mycket dumt att vi inte tog det när det var kokhett och sol utan istället några timmar senare när solen gått ned... Våra ryggar hade antagligen torkat väldigt mycket fortare annars...), Utsikten (?) och lite annat. Var det verkligen bara det vi åkte Anna...?!
Blev två omgångar Air Hockey där jag vann första och Anna vann andra. Tyvärr är ingen av oss speciellt bra, då vi gjorde fler självmål än riktiga, men men, kul som fan är det oavsett.




Anna konstaterade att jag alltid tar kort när hon äter, men jag menar - det är ju praktiskt! Då sitter hon still och jag sitter antagligen mittimot --> bra fotoläge!


Den här omgången vann hon INTE! Ville jag bara säga... ;)


Tänk så bra den bilden hade vart om jag bara vart clever nog att ha ögonen öppna... Suck.




Soligt och mycket mycket svettigt i utsiktstornet...




Här försöker man sitta lite sött vilket bara resulterar i ett mega fetinglår...? Jag menar - kunde jag inte iallafall fått två feta lår för symmetrins skull, jag bara undrar!? Är det för mycket begärt?!



Anna är fascinerad...


Före- och efter Kållerado-bilder på Anna

och före- och efter Kållerado-bilder på mig. Ser inte speciellt blöt ut men hela ryggen var dyngsur då vi hamnade under vartenda vattenfall som fanns plus träffades av de där jäkla sprutsakerna...

Fredag och utgång:

Fick efter mycket tjöt och trugande igång Erik så han gjorde sig iordning för utgång. Jag hoppade in hos Karin för lite för-förfest och för att lämna hennes present medan Erik drog direkt till Alex och Sofia där vi mötte upp lite senare. Blev ölspel och allmänt tjöt. Vattenfall var uppenbarligen populärt...
Gick ner till stan vid... halv 12? och hamnade slutligen på Pråmen. Typ helt folktomt men najjs ändå.

Fick testat två nya saker, varav den ena var Slush Ice med sprit (mumma!) och det andra är hemligt. Men gillade båda. ;)
Var hemma väldigt sent då vi tog en omväg via kanalen hem. Mysigt. Mindre mysigt att bli väckt av Alex som ville spela frisbeegolf nästa morgon, men fick bli pizza med Karin tills man nyktrat till tillräckligt för att kunna köra hem någorlunda lagligt. ;)

Karin hade något på ena tanden vilket hon valde att trycka upp under tandköttet. Var tydligen sådär behagligt att få ut igen. ;)





Standardmenyn numera... Pizza med vitlökssås... Mumma.

Nu tänkte jag vila fingrarna en stund. Kanske skulle räkna lite matte?
Hehe. as if.

Laterz


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: