Nolledag 1...!

Tänkte jag kunde vara så förbannat duktig så jag lägger ut bilderna från första nolledagen redan IDAG! Ha! Säg, är jag inte duktig? Säg säg säg! Häh, slipp då. Bilderna slipper ni ivf inte. Mohahah! Ha!














Nollningen är inte riktigt lika kul när det går ut på att stå och titta på har jag kommit fram till... Fortfarande helt ok, och schysst folk, men tja... trist att inte få vara med... :P

Nej, sova nu tror jag bestämt. Erik ska ju spela till en halv 12 lr nåt så han kommer väl insnubblandes och väcker mig senare ändå men tills dess kan jag ju sova...
Så, nightynight


Sandra

vadå inte riktigt lika kul? vi har GRYMT lag!! va riktigt kul. mycket folk oxå vilket bådar gott inför fortsättningen (läs, idag)

puss

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: