Bildmaraton från Sabaton och Hunnebostrand...!

On tha way to Hunnebostrand. Tur att Karin har koll på vart vi skall, hade jag stått för körandet skulle vi kunnat hamna exakt var som helst. Nada koll som vanligt. ;)






(riktigt dåliga eldkonstnärer.. tror snubbarna var mer fascinerade av brösten som riskerade att poppa ur läderkreationen på utländskan... Om de inte faktiskt gjorde det... vi var lite osäkra...)


H.E.A.T
(inge vidare faktiskt... Fick verkligen inte igång publiken  då dessa bara stod och vrålade efter Sabaton. Visserligen förstår jag dem och jag höll med, men lite artig får man la ändå vara. Man gastar inte efter ett annat band än det som står på scen. Tycker jag iallafall...)



Och kvällens höjdpunkt: SABATON! :D
De är så jävla grymma och sångaren är så bra, fräck, rolig, snygg, underbar... Han har en sån jävla energi och en underbar röst... Får verkligen igång publiken... Lite väl mycket sparkande på varandra, nypande i bröstvårtor och mätande av diverse paket... Men annars helt underbart...










Insåg även att om man är ute efter ragg som tjej så skall man gå på en hårdrockskonsert. Går det en tjej på hundra killar så går det inte att undgå uppmärksamhet... :P Blev många tutande bilar, visslingar osv. Rätt najjs på sätt och vis iof.

Mindre najjs får jag la säga var de snubbar som slog sig ned vid oss när vi kollade på konserterna... Karin fick en rätt schysst snubbe bredvid sig och jag fick en som nog borde torka sig bakom öronen både en och tio gånger... För att inte tala om deras två 30-åriga kompisar... De var redigt packade och höll på att trilla in i oss hela tiden. Och en skulle envist grabba tag i mig flera gånger vilket var sådär uppskattat... Dessutom höll en av dem på att strippa mitt på gräset och båda drack och retade vakterna, så inte helt förvånande när de åkte ut lite senare på kvällen...
Även en smula (smärre underdrift) irriterande med en pöjk som stod framför mig vid scenen som envisades att hoppa med en ryggsäck löst hängande på ryggen... Höll på att nocka mig ett flertal gånger när den kom flygande en nanosekund efter att han hoppat... Eller hans polare som jag var rädd skulle ge mig en fläskläpp med armbågen, han hade verkligen ingen koll på vart han viftade eller hoppade. Sådana gillar vi i ett hav av människor... Eller inte.

Insåg rätt snart att det var sådär smart med jeans med en massa hål i iallafall sådär på kvällskvisten också. Myggorna fick sig ett skrovmål om man säger så... Jag har iallafall hittat tio myggbett, hur många fick du Karin? Vann jag? ;P

Nu skall jag sova hade jag tänkt... Skall läsa liiite mer matteteori och sedan släcka lampan... Erik kanske ringer senare i natt men då får han la väcka mig... eller låta bli. :P Imorn är det i vilket fall Liseberg som gäller! :D

Pöss och godnatt


Karin

Goa bilder! :D Haha du vann men mängden men jag vann med storleken... ;P Pössar

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: