Ah, just det...

Någon som har några planer för nyår än eller? Kanske är lite tidigt ute men o andra sidan bestäms det ju aldrig något förrän så förbannat sent i vanliga fall så kanske hade vart najjs att kunna planera lite i tid iår, eller eller? Tråkiga är ju att alla alltid delar på sig så man får liksom inte med alla hur man än gör, för vissa vill inte lämna sin stad, andra vill inte ut på krogen, vissa vill ut på krogen, alla kompisar går inte ihop, vissa skall till andra städer eller andra kompisar osv osv osv. Förra året bestämde jag att jag hänkade på Erik oavsett vart han skulle (är ju vår "årsdag" så är ju rätt najjs att spendera den ihop...) och så fick resten lösa sig och det funkade ju prima, så lär la köra på den iår också... Men nu är det ju mig vi snackar om, och alltså hade jag gärna velat kunna planera lite... Jag menar, det är ju så mycket som beror på vart man skall... vad man skall ha på sig tex, är det finklätt eller casual, är det hemmafest eller utgång osv... Jag vill VETA!? xD

Nu vet jag ju att inte alla mina kompisar och gäng går så bra ihop och att flera av mina polare redan har planer så jag inser ju att det inte går att få ihop alla, men är ju kul om man får ihop så många som möjligt iallafall...
Erik pratade om Göteborg och festa med Jeten och det är la kanske najjs... Jag gillar Jeten och jag gillar Jenny men... de är ju kanske inte riktigt MINA kompisar så... och om det nu är en massa annat folk där som jag aldrig träffat så är risken rätt stor att jag blir en igel på Erik då jag inte vill bli lämnad ensam... Och jag HATAR att vara en igel. Jag känner mig bara jobbig och ivägen. Jag vill ha någon som jag känner mig bekväm och kan prata med, någon som jag kan vara mig själv med och inte beöver låtsas vara så förbannat social och öppen framför. Jag är urusel på att kallprata med främmande människor (även om jag håller på o lär mig, jag har blivit bättre! :D ) och jag vet inte om jag pallar en hel kväll... Äh, jag vet inte...
Jag vet att nyårsafton är den mest överskattade kvällen på typ hela året men ändå står man här med sina förhoppningar och drömmar om den perfekta festen. Hehe, dum är man. Man kanske skulle skita i hela grejen och bara mysa hemma eller något...? Jag har ju huset hemma då päronen är i fjällen och syrran (antagligen) är hos kusinen. Ingen idé att ha fest hos mig dock, jag har insett att folk inte vill ta sig dit ut. :P

Fan vilka romaner det blir idag då... och dagen är inte ens över än. ;P

Nå, kontentan av inlägget; har ni några planer som man kan få hänka på (och Erik också då...) så är det bara att delge mig dessa... :P Over and out


Karin

Ja är i samma sitts... Fast ingen att va igel på...xD Så något kan vi väl koka ihop...

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: