Det är mörkt nu...

Jag har ingen energi whatsoever. Varken kropp eller huvud verkar känna för att anstränga sig idag. Jag sover jättelänge och gör absolut inget vettig på dagarna. Vilket väl kanske iof är hela tanken med jullov, men man vill ju samtidigt känna att man gjort något och liksom tagit tillvara på de lediga dagarna och inte bara sovit bort dem...? Vilket är det jag gör atm. Jag sover, äter, glor på TV/film och läser manga. Det enda som skulle kunna räknas som nyttigt är att jag vart ute och gått en del i det fina vädret. Och så har jag ju öppnat kretsboken. Märk väl, ÖPPNAT, jag har typ läst ett par sidor. Mycket produktivt.

Jag har egentligen inte heller någon lust att blogga och allt jag lyckas få ihop när jag väl sätter mig är bara rent dravel. Inget kul eller intressant över huvud taget. Ser inte ens fram emot nyår om jag skall vara ärlig.
Jag vill bara krypa ner under täcket igen och sova.


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: