Doh! Beslutsångest...

Jag insåg precis att det var aningen dumt att köpa en ny klänning till samlingen... Jag hade ju så gott som bestämt vad jag skulle ha på mig på nyår, men nu har jag beslutsångest. Och i Sissis lilla värld är beslutsångest något av det värsta som finns då hon är helt oförmögen att bestämma sig. Detta kommer troligen sluta med att jag tar med allt jag äger och har (mao har med mig hem till päronen över jul... vilket inte är så mycket iof...).
Kanske slänger in några bilder imorgon, a la modeblogg, uwa, så får ni bestämma åt mig...? ;P Så slipper jag ta ansvaret om jag ser ut som en skata on da big najjt liksom... Damn I'm smart. ;P
Hade ju vart najjs om man hade haft någon snajjsig håruppsättning också men... nej... That's just impossible.

Skall sova nu iallafall, måste ju orka till Systemet imorgon. ;)
Puss på er


Daniel

Ta på dej nåt rosa vetja!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: