Promenadpics och allmänt tjöt...

Sitter och slappar lite för ovanlighetens skull medan syrran lad... fixar en film att spendera kvällen framför. Ser ut att bli Monster vs Aliens (?) vilket väl blir najjs. Lurade pojkvännen att se Pocahontas II medan vi käkade förut. Jag hade visst fått för mig att den var bra sist jag såg den. Absolut ingen aning om hur detta gått till, men vi kan la säga som så att jag knappast lär få välja film nästa gång... ;)

Blev en mysig promenad iallafall, och baben hängde med utan klagomål. ;)




Nyårsplanerna är visst lite ändrade, Olle med flickvän hoppar av trippen till Gbg så verkar bara bli jag och Erik och Jeten och Jenny. Vilket väl iof kan bli najjs men kanske lite... intimt liksom. Bara två par... Men blir nog najjs ändå, man kan ju ragga upp annat folk också om inte annat, är ju ändå Gbg. ;) Skall åka ned rätt tidigt, hitta på nåt på dagen (typ bowling) och sedan fixa käk innan partyt sätter igång på kvällen. Tänkte skriva att det blir najjs, men känner att jag överanvänder det ordet så det kommer väl bli... kul. Ja.

Nu skall jag se om jag kan hitta mig någon na... (fuck) trevlig anime att fördriva tiden med.
Puss på er


Rebecca Utan Räkor

Vänta lite...nu...FINNS DET POCAHONTAS 2!?!?!?!?



Varför visste inte jag det?

Hej hemmakväll



Sv: Haha. Alla mina finns på fullistan. Men vem bryr sig?

helena

visste inte heller det fanns en pocahontas 2... o_O fast den lär väl va lika kass som alla andra uppföljare I guess...

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: