Bildkavalkad återigen...

Insåg att jag missat (eller möjligen skitit it...) att lägga ut en massa bilder det senaste så här kommer en liten bildkavalkad... dadadadaddam!

Utekväll den 27e:

Partysodan har inget med kvällen att göra bortsett från att Karin och jag tyckte att det var kul att det ens finns partysoda... :P Och tredje bilden som skulle visat en ovillig Sandra är nu borta.




Varför ser alla andra alltid söta ut när vi gör grimaser medan jag bara ser galen eller dretful ut...?


Ok, nu skall ni får ett najjs uppdrag, räkna alla kort där Helena håller upp minst en arm... :D Ok, ett...



...två, tre, fyra... (tre och en halv iallafall va?)


...fem, sex, sju... (eller sex och en halv, tjat tjat)


Okejj då, jag hade la inga fler bilder på Helena när hon räcker upp händerna, men sju räckte la rätt långt det med...? ;P Rätt många dåliga och suddiga kort också, men så blir det när man har en kass mobilkamera.

Orkar ni med mer bilder tro..?
Well, synd för er antar jag. Här kommer då även gårdagens julbord:

Mycket glada brudar...

Några rutiga snubbar...

och en partysugen Ida... :P


Svart Sissi mot knallrosa bakgrund, som det skall vara.

Sedan har jag väl en del andra bilder att visa också, men för att vara snäll (vilket jag ju alltid är) så tänkte jag runda av där. Ögonen har gått i kors en stund nu och det slutade väl vara skönt för ett rätt bra tag sedan.

Tror jag skall ta och borsta tänderna och sedan bege mig mot sängen...

...
.......

Neeej, FAN också, jag måste ju laga en matlåda tills imorn också... well, får bli pyttipanna och det blir ju typ klart medan jag gör mig iordning i badrummet så är la lugnt I guess...

Well, nightynight then


helena

Heh, den senare halvan av alla kort hade du gärna kunnat skippa... o_O Jag funderar på att gå å begrava mig. Men ja, du vet att jag tar revansch en vacker dag, då har du ngt att se fram emot;) Och du, jag kanske är stolt över mina armar, man ska väl inte behöva skämmas ändå? ;)

Sandra

Nu börjar jag bli irriterad på både dig och helena. när man för en gångs skull inte är på humör för att vara med på kort så gör ni båda helt tvärt emot vad man vill och sedan lägger ni ut det. det är inte snällt och jag skulle mer säga att det är dålig stil. okej om jag hade varit beredd på det men nu ville jag verkligen inte. helena läser du detta så gäller det dig med. kul att veta. nästa gång kommer jag inte.

Cecilia

@ Helena: Haha, korten kanske inte var dina bästa men det jag ville visa var armarna. ;P Och är inget fel på dina armar, jag tyckte bara det var kul att du sträckte upp dem på nästa vartenda kort. Och du, jag var ändå snäll i kortvalet skall jag säga, jag har några riktigt fina på lager om du nu skall till och hämnas. ;P



@ Sandra: Trist att du känner så, var ju inte meningen att du skulle ta illa upp, men o andra sidan så är det min blogg, och med tanke på hur jäkla få som läser den så är det ytterst få som kommer se bilden. Men visst, ogillar du den såpass så kan jag ta bort den. Poff Borta.

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: