Fortsätter ungefär lika bra...

Helt onödig dag hittills. Alla grupper drog sina redovisningar där de sa ungefär exakt samma saker bara att man fått lite olika värden vid mätningarna då skruvdragarna orkade olika mycket. Lärarn frågade om vi lärt oss något - helt tyst i salen tills några mumlar fram ett ja. Lärarn klämmer ur sig frågan om det var en bra och nyttig labb - återigen helt tyst i salen, nu inte ens några mumlanden. Lärarn konstaterar att vi ju får säga vad vi tycker på utvärderingen av kursen.. he he... jo...

Nu är tanken att jag skall sätta mig med inlämningen i Visuellt tänkande... Jag måste alltså få ihop tio bilder idag eftersom jag jobbar imorgon och på torsdag... Tio bilder, varav fem får vara "utklippta", alltså från tex tidning eller internet. Vi får dock göra våra egna i foto vilket ju skulle spara tid.
Om jag hade haft en vettig kamera.
Och någon idé om vad jag skall fota.

Jag har iallafall kommit på en massa motsatspar nu, alltid något. Bara att sätta igång med skiten också...
Hehe, efter maten. ;)
Förhoppningsvis.


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: