Ibland blir jag bara så trött...

Jag är så trött så ni anar inte. Och jag har en massa kvar att göra. Och ändå så funderar jag på att lägga mig. Trots att jag har visning av bilderna (som jag inte är klar med) imorgon. Jag har försökt rita nu på kvällen men det GÅR bara inte. Jag blir inte nöjd med något och sitter mest och suddar och svär. Jag har fått ihop en bild nu, EN bild, och den är inte ens bra. Det är mer en skiss än en bild, men något måse jag ju ha att visa upp. Jag behöver tre bilder till. Möjligen kan jag ta kort istället för att rita på några av dessa, men troligen inte allihop. Vettefan vad jag skall göra och jag orkar inte ens tänka just nu, än mindre prestera något vettigt.

Varför började jag inte i tid?!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: