Känns rätt bra nu...

Utställningen blev rätt hyfsad ändå.
Om man bortser från att jag helt missuppfattat uppgiften.

...
.....

Ja... Vi skulle tydligen använda oss av de motsättningar som stod på pappret, medan jag bara hade tolkat dem som exempel och kommit på egna istället... Well, det funkade det med. :P

Känner mig rätt duktig också. Fick sluta tidigare idag (mao inga pannkakor till Sissi då vi gick hem vid lunch...snyft) så gick hem och satte mig med reflektionen till bilderna som skall in ikväll och nu är jag typ klar!? När hände detta senast..? Sissi har flera timmars marginal...?! o_O
Jag säger dock inte att det är bra, men när var något bra som jag lämnade in senast i denna kursen liksom...? Allt är skit och jag skäms järnet när jag trycker "skicka" men nog fan går det bra varje gång ändå.

Något annat som gått bra är mina inlämningsuppgifter i maskinelement. Jag har fått alla rätt hittills. o_O Inga returer alls. Ännu. Jag lämnade aldrig in 6an då den skulle in i måndags och jag jobbade då, så den kommer jag få retur på. Men uppenbarligen var det inte en enda i hela klassen som klarade den så det kanske inte gör så mycket. ;) Returen på den skall in 13e januari så jag har ju ett tag på mig att fixa fram ett facit iallafall, alltid något. ;) Känns sådär att vara så glad när folket får retur på retur, men what the heck, någon gång skall det la gå bra för mig också, right? :P

Nu skall jag käka lite tror jag. Är jobb sedan som gäller. Längtar. ;)
Pöss hajj


Amanda

vad ställde du ut för något? :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: