Måndag... det säger väl allt?

Borde verkligen gå och lägga mig. Gått runt som en zombie på jobbet och bara längtat efter sängen, men vad gör jag när jag väl kommer hem? Jo, sätter mig vid den jäkla datorn...!? Idiot.

Sitter och läser lite manga på onemanga.com och har hittat en najjs serie. Är i ett bra parti just nu och spänningen byggs upp och byggs upp och byggs upp... och någonstans precis där, när det är som mest spännande, där har personen som lagt in kapitlet missat att översätta pratbubblorna (!?!) så dessa är blanka i två sidor (mao helt tomma) och sedan är de fyllda av vad jag gissar är koreanska i två sidor. Jag får alltså försöka tolka handlingen utifrån bilderna vilket inte är det lättaste då det brukar stå rätt mycket info i pratbubblorna. Sissi är irriterad, minst sagt. Möjligen lutar det lite mer åt förbannad. Möjligen... Troligen.

Har redovisning i Maskinelement imorn. Skall redovisa resultaten från vår vinschlabb. Vilket kan bli intressant då jag fattade ungefääär... ingenting. Som tur var så skall jag prata om hur vi gjorde och det borde jag ju iallafall ha koll på får man hoppas. ;) *håller tummarna*

Sova nu iallafall. Nightynight


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: