När hände detta...?

Håller på att packa så smått då vi skall åka hemhem imorn och provade den klänning som jag hade tänkt ha på nyår och jag insåg att min rumpa nog rymt sin väg... Jag är helt platt där bak... o_O Jag menar, what the fuck? Magen växer och rumpan krymper...? Nog dags att börja träna igen tror jag bestämt. Inga vader kvar heller. Min gamla fotbollskropp är nog helt puts väck är jag rädd. :( Men med tanke på vad jag lever på för kost och att jag inte tränar över huvud taget så får jag la tacka gudarna och pappas gener för att jag inte ser ut som en Michelingubbe iallafall. Man får vara tacksam för det lilla I guess. :P

Kan man skaffa sig en fast putrumpa på två veckor tror ni? Gärna en platt mage också när vi ändå är igång.


Amanda

okej :) Vad kul!!'



TACK :D

Karin

Haha, blev de den klänningen vi har tjötat om?

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: