Plötsligt händer det...

Måste bara få skryta lite... Har fått en kommentar från Rebecca... Liksom, DEN Rebecca. Är lite starstruck... Ja... ...ja... Det var väl bara det jag ville säga antar jag... ja...

Är hemma en sväng då jag blev klar förvånansvärt snabbt med inlämningsuppgiften (vilket skulle kunna bero på att jag hade Malins färdiga lösning framför mig... möjligen...) men tyvärr måste jag tillbaka till skolan vid 16 då vi skall skriva rapport då... Man hade ju kunnat hoppas på att man hade kunnat gjort den direkt jag var klar med inlämningen meeen tyvärr hade Ida och Susanne annat för sig fram tills dess. Bummer. Istället sitter jag hemma framför datorn och gör nada. Produktivt minsann.

Skall dock betala lite räkningar och laga mat. Alltid bara skoj skoj.

Laterz



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: