Världens sötaste...

Erik visade mig denna igår och jag har la kollat på den ett tiotal gånger eller något. Får mig på jättebra humör och man blir bara helt "naaaw" "iiiiih" osv osv osv. Hur gullig som helst verkligen.

 

Vi hade ett långt samtal igår kväll/natt och det behövdes verkligen även om jag inte är säker på att vi kom fram till speciellt mycket. Men vi är båda rätt säkra på att vi inte orkar ha det som det är nu, och då vi inte vill göra slut så får vi la se till att lösa det. På något sätt. Vettefan hur, men det måste gå.

 

Nu tänkte jag ta på mig lite kläder och käka frukost för håller på att förgås här. Julbord igår, kommer lite bilder senare, och sedan är det rapportskrivning i skolan vid 16 som gäller. Hade väl gärna fått det gjort men Ida hade tydligen planerat att vara bakis idag... ;)

 

Well, toodles



blondinbodahl

haha finns en parodi oxå http://www.youtube.com/user/MarkDayComedy

Rebecca Utan Räkor

Åh va sööööööööt!



Hoppas det löser sig för er :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: