Bättre sent än aldrig som man säger...

Väntar på att kön ska ta slut så jag kan komma in på WoW... Erik vill nå level 60 den här veckan vilket han inte hållit tyst om... ;P Så blir nog till att spela den här veckan så lovade han att ta det lugnt nästa vecka. Haha, känns lite sådär att blogga här... Sitter nämligen precis bredvid Erik atm och han läser över axeln... Hehe, så här ser det ut hemma...:

Erik skäms lite, och det är aningen trångt men mysigt. ;P

Vart en typ totalt icke-produktiv dag idag... Tänkte sitta och råplugga... höhöh, fet chans liksom. Erik började må dåligt igår och mådde ännu sämre imorse så blev att hämta treo och dubbla täcken till honom. Stackarn var jättevarm men frös konstant. Inte blivit mycket bättre under dagen heller. Vet inte om jag smittat honom eller han mig eller om det inte har något med varandra att göra, men båda har huvudvärk om än på olika sätt och maten går ner rätt tveksamt.
Well, så länge jag är frisk på lördag så ska jag la inte klaga. Vägrar vara sjuk på alla hjärtans dag. Bara vägrar. Man har ju planer. ;P

Mycket lättare att komma upp i måndags när det såg ut så här utanför fönstret...



Samma vackra väder hela dagen så blev lååångpromenad med Sandra istället för box inne i en svettig sal. Mycket bra initiativ och underbart med sol och frisk luft.




Ooooch sedan återgick det till detta...:


Satt och kollade hotell till Metallica med Sandra och hittade det här på några av de olika sidorna...

Gayvänligt...? Gayvänligt?! Är det ens tillåtet att skriva så, eller finns det någon betydelse av ordet som jag inte förstår för i mina ögon ser det rätt... fel ut...

Men nu blixtrar det härligt bakom ögonen (är nog sådär smart att sitta så här länge framför datorn atm...) och har ju skola imorn så är dags att nana.

Så godnatt på er


Blondinbodahl

men gudars! finner inga ord...

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: