Godmorgon

Tanken var att både Erik och jag skulle köra en hård dag med råplugg... Har gått sådär hittills.
Jag gick och lade mig vid 01 i natt med tanken att Erik skulle komma efter... Tja... vid två väcker han mig genom att hoppa upp i sängen och ompa runt, men sova skall han inte göra. Nej han är pigg så han säger att han kommer och lägger sig senare i natt... eller i morgon... Så när jag vaknar vid halv 6 och han fortfarande inte är där börjar jag undra... Då sitter han fortfarande vid datorn och säger att det inte är någon idé att lägga sig alls... Vid 10snåret när jag typ precis skall gå upp kommer han dock in och lägger sig, då har han legat och sovit i soffan sedan 6-tiden och atm ligger han fortfarande och sover fast nu i sängen... Hur länge tror ni han blir kvar där då...? Hans tanke var att han skulle hålla sig vaken nu på morran och gå och lägga sig tidigt ikväll istället. Fet chans att det händer.

Nej, nu är det frukost som gäller och sedan ska jag ta tag i mekanikhelvetet.
Laterz


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: