Hästar på datorn... redan...

Grattis Sissi, du har fått ett trojan-virus. Halleluja. Halvsmidigt att ta bort om man säger så, kan inte ta bort det med Norton, men hoppas att det funkar nu när jag laddat ned vad det nu är jag laddar ner för att ta bort det... Ingen direkt koll på vad trojanskiten gör men inte fan vill jag ha det på min dator... Tur att man har Erik här. :P
Han tror att jag varit inne på någon mysko sida för att kunna få viruset alternativt klickat på någon länk jag borde låtit vara, men icke. Kollar bloggar, facebook, blocket och aftonbladet typ... lite andra helt vanliga sidor också, men inget ställe jag tror mig kunnat fått viruset... Men uppenbarligen har det ju hittat till min dator oavsett. Well, removalprogrammet scannar för fullt iallafall så hoppas på det bästa. Orkar inte med problem det första som händer.

Nu är det tandborstning och säng som gäller. Erik skall tydligen sitta uppe och vänta på att scanningen är klar. Snällt men trist. Man kanske kan få honom att ändra sig...? ;P

Well... Godnatt


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: