Inte alls over and out...

Jag får panik. Som Erik säger är det nog inte så smart att sitta och tentaplugga kvällen innan då man bara inser hur mycket det är man faktiskt inte kan... Känns rätt bra när jag gör talen och sedan tittar jag tillbaka 10 min senare och fattar typ nada... x_x Men frågan är ju hur mycket jag kan lära mig så här sent...? Vad fastnar nu liksom? Samtidigt vill jag ju inte bara sluta heller, något SKULLE ju kunna fastna... Eller?
Tror jag skall sätta mig och skriva ner lite anteckningar och kommentarer - inte räkna något mer utan mer fatta vad som händer... typ... Kanske kan ge något, men räkna tar bara en jäkla massa tid... Kan skumma facit också och följa uträkningarna och hoppas att något finns kvar imorgon...

Ser morgondagens tenta bara ut som några av de senare jag gjort så borde det inte vara något större problem iallafall men så har jag ju hittat de där skräckexemplaren där jag inte fattar många tal överhuvudtaget... Och kommer det en sådan är jag så körd som man kan bli. Känns grejjt.

Bara att hålla tummarna antar jag. Kommer få kramp.


Blondinbodahl

Lycka till :) Tror du klarar d galant! :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: