Just another day...

Haha, tänk om man hade varit såhär bra...? Lite ledsen att jag lagt ner fotbollen för är grymt kul men funkade inte bara... De tränade så dåliga tider med tanke på skola och hemfärder osv och jag var helt enkelt för kass. Synd med tanke på att man ändå var rätt bra en gång i tiden... Inte så här bra men hey, allt är relativt... :P


Är på lite mysko humör. Blev ingen bra start imorse av flera anledningar och dagen har väl inte hämtat sig speciellt mycket. Är bara så grymt trött...
Är dunderfint väder utanför fönstret och är sugen på att promenixa men benet känns inte helt ok så passar.

Inbjuden till Jenny och Johanna för film och mat ikväll så får väl se om Erik kan kontra med något kul annars lär jag la bege mig dit. De ska visserligen se Kung Fu Panda som jag väl tyckte var sådär men man kan ju inte få allt här i livet... :P

Sitter och letar Metallicalåtar på spotify... men är typ bara tributes osv... halvnajjs. Var är originalen? Letar på youtube istället... Måste ju börja ladda nu... ;)
Haha, kolla hur de ser ut också... Haha, var ett tag sen...


Nu ska jag fixa mig lite mat och överväga om dagen blir bättre om jag kryper ner och gömmer mig under täcket.
Laterz


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: