På god väg att bli spelnörd trots allt ;)

Jag gillar WoW. Simple as that. Dataspel har aldrig varit min stora kärlek men nu är jag rätt fast. Vill spela mer. Och som Erik säger "det är ju bra att ha gemensamma intressen". ;P
Sandra är förfärad, jag är fascinerad. Det här var en trevlig upptäckt.
Enda stora minuset är att jag nu spelar dataspel med Erik istället för att hitta på något annat... suck. Inte så produktivt. Ett litet minus är att han snor alla mina byten innan jag hinner ta dem. Vad hände med vanlig enkel givmildhet jag bara undrar? Ge mig, ge mig, ge mig!

Skall iväg på skissen om en 50 minuter... Borde nog käka nåt innan dess då jag inte käkat sen cafeteriafrukosten vid 9... Börjar kanske bli dags nu? Plus att vi ju har lektion till 21 så lite mat i magen skadar nog inte.

Inte fått något svar från Lennart ang möbelmässan så jag kanske inte kommer med trots allt (hade ju vart bra o veta...) men får la kolla upp det imorn i så fall. In that case så är jag ledig efter lektionen ikväll. :D
Funderar på om jag skall dra hem i helgen. Verkar inte hända så mycket här uppe och nästa helg kan jag ju inte åka hem då det är alla hjärtans dag.
Saken är den att pappa fyller 50 den 19e... och då är han, mamma och syrran i västindien så skall jag haffa dem innan de åker måste jag hem den här helgen... Vet inte om det är så lockande egentligen... men då kanske man kan be syrran klippa en...? Om man vågar... :P

Hade ju vart lite najjs att få hänga med till västindien men ärligt talat är jag inte så avis som jag trodde jag skulle bli. Har det rätt bra här atm. Även om lite solbränna väl kanske inte hade suttit helt fel... :P

Mat nu, skiss sen och kanske sist lite WoW...? ;P

Puss på er




Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: