The X-effect

Känner mig duktig, satt kvar i skolan efter matten och räknade gamla tentor med lite folk från klassen. Mkt ovanligt för min del får jag la säga då jag mer brukar kila hem så fort det finns möjlighet. Fick lite hjälp med vektorer av Ida och finns ju färre störningsmoment än här hemma så var la värt det. ;)
Erik ringde och fick mig att kila ner till bilen när jag kom hem för att kolla om parkeringslappen ligger är den skall och jodå, det gjorde den, nemas problemas. Passade på att fixa tvättid när jag ändå var ute och sprang... Imorn... 19-22... Är väl inte det roligaste man kan göra en fredagskväll, men nu börjar det bli panik. Sist vi var och handlade fick Erik köpa ett packe nya kallingar så det kanske säger det mesta... Erik glömde tvätta sist vi hade tid (jag var hemma-hemma så skyll inte på mig) och har vart fullt upp sen dess så verkligen på tiden nu... x_x

Funderade på en sak på vägen hem från skolan... Varför är tjocka människor så ofta ko-benta/X-benta...? Har det något med att göra att vikten blir så stor att benen bågnar? (knappast troligt) men saken är den att de flesta större människor jag sett är kobenta medan många smalare är mer åt det hjulbenta hållet... Någon som har en aning om varför eller om jag bara inbillar mig saker...? :D

Nu skall jag kasta i mig lite mat och sätta mig med matten igen. Can't wait.
Laterz


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: