Uppe med tuppen... not.

Mår sådär atm. Vet inte om det är för att jag inte hunnit käka frukost eller för att jag sovit så förbannat dåligt i natt, men vad jag vet är att jag verkligen, verkligen inte vill gå till skolan. Kom upp för ungefär 5 minuter sen och jag är trött rakt igenom. Kom på någon gång under mina sömnlösa stunder i natt att det hade varit intressant att typ ha ett papper vid sängen som jag kunde dra ett streck på varje gång jag vaknade så kunde jag se på morgonen hur ofta jag vaknade under natten. Hade väl vart en rätt deprimerande syn iof så kanske lika bra att låta bli. Men är kul att ligga och tänka på där på småtimmarna när man ändå inte kan sova. Not.

Men nu är det skola trots allt, men har inte mage och huvud lugnat ner sig innan 10 blir det endast föreläsning och definitivt ingen räknestuga.

So long


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: