"Kreativt användande av silvertejp"...?

Dåligt med uppdatering jag vet, ont om tid och ork. Borde bli lite bättre nu när matten är över... för den här gången iallafall... :P Kändes rätt ok men man vet ju aldrig... :P Nu är det bara kvar att ta tag i mekaniken... Lr tja... matte-tvåan också förstås... Suck.

Well, satsat på att vara helt och fullt LEDIG nu i helgen iallafall. Inte ens tittat åt böckerna. Jävligt skönt måste jag säga.
Blev slappa med Erik i soffan i fredags, haha, var tvungen att tänka efter vad 17 vi gjorde... :P Laddade ner filmen Seven pounds och... eh, den var la kanske inte grejjt. Inte direkt dålig bara... långsam... och inte så intressant kanske... Men popcorn/godis och rätt sällskap kan rädda det mesta. :P

Lång välbehövlig sovmorgon på lördagen innan Eriks päron ringde för att säga att de skulle titta in någon gång under dagen, men de skulle ringa innan så vi hade koll på när de skulle komma. Så vi la oss glatt i soffan och trodde vi hade all tid i världen... eh... nej? Två timmar senare ringer de igen och säger att de är här om 30 minuter... hehe, och vår lägenhet ser ut som ett bombnedslag då städning inte direkt varit prio ett det senaste... :P Blev till att diska och plocka undan snabbt som fan. :P
En smula (!?!) stressigt blev det när de inte åkte förrän 4 och jag inte hade börjat på grejerna jag skulle ha på mig på kvällen eller göra mig iordning eller ens duschat. Var tacksittning på schemat och temat var "Kreativt användande av silvertejp"... Jag bara "WHAAAT?" men satsade iallafall på att göra en hatt och en käpp. :P Rätt nöjd blev jag allt men den jävla hatten blev för liten...!? xD Mätte och måttade jättenoga men någonstans i processen så krympte skiten... Gick på huvudet dock men hade goa röda märken i pannan och härlig huvudvärk när jag kom hem. Ömt idag också, känns som blåmärken men syns inget. Men vad gör man inte liksom...? ;P
Missade förfest pga tidsbristen men kom lite tidigare till själva sittningen och tittade på medan alla snurrade runt och pillade för att bli klara. ;) Alla var så jävla snygga, kände mig oerhört oambitiös måste jag säga... :P

Här kommer lite pics från gårkvällen...

Off we go...


Grymt snygg blomma och rosett... lite avis... :P


Grymmet stor tallrik... aningen farligt... Haha, fast ser rätt liten ut på bilden... nåja, den VAR stor iallafall. :P

Jockmock var en copycat och snodde min hattidé... Men han är förlåten för byxorna har helgrymma. Krås både fram och bak, underbart. :P

Johanna satsar på en snygg kombo...



Priser till tvåorna of course... Här har vi Sebbe - årets Mother ;P

Sebbe var rätt ambitiös... minst sagt... :P Hade en massa roliga tillbehör till dräkten. :P



Allvarligt... kolla in brudens klänning...

Silvertejp... Bruden gjorde världens snyggaste klänning... av silvertejp...?! Och jag snurrade tejp runt en gardinstång... eh... jag känner mig dålig...


Lekar är ett måste... Och den här gången är det tvåorna som skall göra dem... ;P

Jag menar... allvarligt...?


Damer i hattar


Små olyckor sker så lätt... om det så är glas som går sönder...

...eller byxor som spricker...



Lite många kanske, jag vet, men jag är kass på att sålla. ;P

Sket i krogen när de andra drog ner till stan vid 23 utan stack hem istället. Var trött, nykter och hade ont i huvudet så var inte speciellt sugen så. Slår vad om att de andra hade kul dock. Har de alltid. :P

Kändes rätt säkert att gå hem ändå. Nog inte många som väljer att hoppa på en brud som går och svänger en stor käpp... speciellt inte om de vet att den är gjord av mestadels metall... ;D
Halvkul att pulsa i snödrivorna hem (att det aldrig tar slut?!) men hem kom man ju. Skönt att inte vara alltför borta i dag också. :P

Men nu ska jag nog fixa mig lite mat och sedan måste jag bestämma om jag skall läsa en bok eller titta på anime... suck, beslut beslut beslut...

Over and out for now


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: