Ibland så...

Damn, nu sitter jag och gör den förbannade uppgiften trots allt... Som tur var har jag facit så är bara att sätta in mina siffror, som otur är att jag inte förstår speciellt mycket av facit och vill inte skriva av rakt av. Men då jag inte förstår var de får den speciella ekvationen ifrån är det nog precis vad jag får göra. Sitter och ritar figurer och skriver förklarande text atm, men räkningen kommer la snart.
Och sen måste jag ju då gå till skolan trots allt. Lite skrämmande/skämmigt att säga men jag har funderat på att ta bilen... en väg som tar 10 min att gå... skamligt. Lär inte hända, men tanken finns där allt.

Well, tillbaka till mekaniken. Woho.

***

Sopp, klar med skiten. Nu skall den bara lämnas in också och jag har till och med marginaler. Inte ofta det händer om man säger så.

Well. ska bara slänga på mig lite andra kläder och bege mig.

Laterz


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: