Vad göra vad göra?

Känns som en rätt fruktlös kväll. Sitter och kollar igenom en massa Bleachavsnitt... När jag egentligen borde plugga... Fast o andra sidan är klockan snart åtta så kanske är lite sent att sätta sig med böckerna... Please...? ^^

Funderade på en sak när jag kom hem och insåg att jag hade stenar i strumpbyxorna... asså, inuti strumpbyxorna.. Hur fan får man in sten där...?! Ligger nere mellan tårna och skavar utav bara helvete... Min enda förklaring är att det hamnat där i tvätten, ungefär som att det alltid hamnar sockar i påslakana... :P Till följd av detta har jag nu hål under foten. Där rök la strumpbyxa nr 10.000. Att det skall vara så jäkla lätt att göra hål i dem...?!

Köpte hårfärg idag också och tänkte färga håret nu ikväll men orken bara försvann. Ingen lust alls att färga håret atm... Även om det verkligen verkligen behövs. Hehe, och apropå hår så har Erik vart och klippt sig kort. Inte snaggat-kort men väldigt mycket kortare än tidigare. :P Ser riktigt bra ut men är nästan så jag tyckte de kunde ta'tt nån centimeter till, men frisörer fegar alltid ur så är la dömt att misslyckas.

Nu skall jag fortsätta spendera min kväll utan att göra något nyttigt eller vettigt.
Laterz


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: