Var är mina JÄVLA pengar!?

Sitter i telefonkö och försöker få tag i skandiabanken då jag FORTFARANDE inte fått mina pengar och det nu snart gått FYRA veckor, inte två som de sa från början utan FYRA. Är väl inte som att jag står och faller med de pengarna, Erik ligger ju ute med hyran och datapengarna så länge så blir ju inte direkt vräkt, men jag kan ju inte direkt leva på honom heller...

Gaaaah. Jag blir galen. Skandia har inte fått in några pengar och har inte hört något från Swedbank så det lättaste är om jag själv tar kontakt med dem men det gick ju åt h-e sist jag provade eftersom jag behövde ha bankböcker och en jävla massa papper som jag aldrig ens sett. Och lilla dumma naiva Sissi som trodde det räckte att ha med sina kontonr och sin legitimation.
Well, nu har de skickat iväg det igen iallafall så det borde ta ungefär två veckor TILL om jag inte kan hitta ett kontor och prata med dem så att de avslutar kontona med en gång och hoppas att det går bättre än sist.

Börjar bli trött på den här skiten. Ge mig bara mina pengar för helvete!

Och nu är det iväg till matten. Jag är taggad. Inte.

C ya



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: