Faktiskt så...

Sitter här och grämer mig över att så få läser min blogg, samtidigt som det slog mig att det egentligen är rätt praktiskt. Då slipper jag sitta och censurera en jävla massa bara för att någon jävel skulle kunna ta illa upp. Läser ingen skiten kan ingen heller ta illa vid sig, mohaha. Gäller att ta det goda med det onda eller hur man nu säger.

Sova nu, jobb, party och älskling imorgon. Yatta.

Btw så höll jag på att totalkrocka tidigare när jag körde in till Anna. I andra stora rondellen vid Torp från mig sett så kör en bil i högerfilen och istället för att fortsätta rakt fram vilket jag förutsatte så svänger idioten vänster!? Utan att blinka dessutom!? Och där kommer jag i full fart i vänsterfilen och tänker köra rakt fram... Kunde blivit riktigt najjs. Blev en tvär sväng höger in på andra filen för att inte kvadda sidan på den andra bilen. Sådana förare borde skjutas. Utan tvekan.


blondinbodahl

hoppas du låg på tutan ;) hihi

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: