Fjolla till syster...

Sitter här och är lite småirriterad. Sådär utan någon egentlig anledning. Väntar väl på att någon skall ringa och denne herr någon har valt att inte göra det, det skulle ju kunna spela in i mitt humör. Även det att mitt rum ser ut som ett bombnedslag och har så gjort egentligen sedan jag kom hem till Uddevalla, och att jag egentligen har en jävla massa saker uppskrivna på min to-do-list men att orken är lika med noll om inte möjligen ännu mindre, även det skulle kunna spela in. Eller så är det det faktum att jag har en fjolla till lillasyster. Mamma skickade med en glasslåda med bigaråer (körsbär för den oinsatte) som hon skulle bjuda laget på efter träningen jag skjutsade henne till... Men detta kunde hon absolut inte göra. Nej, gud så pinsamt att bjuda sina lagkamrater på frukt...? Suck. Fjolla.

Nu mullrar det ute igen... Undrar om man borde stänga av datorn då kanske...?


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: